Τα καλώδια σωστού μήκους και πάχους είναι τα ιδανικά, αλλά και οι «δαγκάνες» που έχουν σωστή εφαρμογή στο αυτοκίνητό σου!
• Σιγουρέψου ότι, τα καλώδια έχουν αρκετό πάχος. Τα πολύ λεπτά καλώδια είναι χαμηλής ποιότητας και υπάρχει αυξημένη πιθανότητα να λιώσουν ή να πιάσουν φωτιά.
• Σιγουρέψου ότι, τα καλώδια έχουν το απαραίτητο μήκος.
• Έλεγξε ότι, οι "δαγκάνες" τους είναι καλής ποιότητας και εφαρμόζουν σωστά στους πόλους της μπαταρίας. Συνδέεις πρώτα το θετικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας με της άδειας και κάνεις το ίδιο για τον αρνητικό!
1. Τοποθετείς το ένα αυτοκίνητο κοντά στο άλλο, έτσι ώστε οι μπαταρίες να έχουν τη μικρότερη δυνατή απόσταση μεταξύ τους. Το αυτοκίνητο με τη φορτισμένη μπαταρία θα πρέπει να έχει τον κινητήρα του σε λειτουργία.
2. Τοποθετείς το ένα "κροκοδειλάκι" του κόκκινου καλωδίου στο θετικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας και την άλλη άκρη του ίδιου καλωδίου στο θετικό πόλο της άδειας μπαταρίας.
3. Ανάλογα, τοποθετείς τη δαγκάνα του μαύρου καλωδίου στον αρνητικό πόλο, πρώτα της γεμάτης μπαταρίας και στη συνέχεια της άδειας.
4. Θέτεις σε λειτουργία το αυτοκίνητο με την άδεια μπαταρία, γυρνώντας το κλειδί στη μίζα. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να πάρει αμέσως εμπρός.
Πριν ανοίξεις κάτι ηλεκτρικό περίμενε λίγη ώρα ώστε η μπαταρία να προλάβει να ανακτήσει το χαμένο φορτίο
Για να είσαι σίγουρος ότι, η μπαταρία σου θ ανακτήσει το χαμένο της φορτίο, μη χρησιμοποιήσεις αμέσως τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, που απαιτεί ηλεκτρισμό και μη σβήσεις τον κινητήρα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Με ένα φορητό φορτιστή, δεν υπάρχει ανάγκη για δεύτερο αυτοκίνητο!
Μία εναλλακτική πηγή παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας είναι και τα φωτοβολταϊκά στοιχεία. Στο εμπόριο μπορείς να βρείς τέτοιου είδους συσκευές φόρτισης, με τις οποίες μπορείς να φορτίσεις την μπαταρία του αυτοκινήτου σου, χωρίς να χρειάζεσαι ένα δεύτερο αυτοκίνητο με φορτισμένη μπαταρία.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ «ΠΑΙΖΟΥΜΕ» ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ.